2014. április 19., szombat

9. rész (előzetes)

Hello! Ahola! Hola! Ciao! Csing-csang-csung! Meg minden. Íme a 9. Rész ÚJ(!!!) előzetese. Remélem vannak még olvasóim, mindenesetre a 9. részt 3 komi után hozom (csak, hogy tudjam, vannak akik olvassák még a blogot, ha nem lesz meg a három komi, megértem, és nem lesz rész). Jó olvasást! :)

   Amíg írtam be a zár kódját, elgondolkodtam. Vajon Ő írt, ha igen, akkor mit? Egyáltalán ki lehet, mit akarhat tőlem? Az, hogy honnan tud a szüleimről, nem kérdés. Minden hírben benne volt, a neten hetekig erről szólt minden. Viszont a másik sofőr nevét soha nem említették. Csak a hirdetéskor tudom meg, ki ölte meg a szüleimet. Ez pedig nem sokára - május ötödikén - meg fog történni.
   Sikerült feloldanom a zárat, s ekkor Rosa átvette - inkább kitépte - a kezemből a laptopot.
[...]
   A nappali ablakához rohantam, amely az utcára nézett, de csak egy fehér Ferrarit láttam elhajtani. Itt volt.



Na de vajon ki volt ott? :D

8 megjegyzés: